Nájemné a inflace
Jednou ročně před výročím vaší podnájemní smlouvy vás budeme kontaktovat. Ptáme se, zda budete v bydlení u nás pokračovat, nebo se chystáte stěhovat. Naší povinností správce bytů je také sledovat sledujeme výši nájemného v dané lokalitě a dorovnávat rozdíly mezi aktuálními cenami na trhu.
Je tedy možné, že po určitém čase budeme nájemné muset zvednout i vám. Je důležité si pravidelně kontrolovat zprávy zasílané z našeho zákaznického servisu, aby nedošlo k nějakým nedorozuměním, ze kterých pak plynou nedoplatky na nájemném. Informaci o změně výše nájemného posíláme vždy společně s novým evidenčním listem.
Pokud jste si tedy všimli, že vám některé zprávy od nás padají do spamu nebo nevyžádané pošty, udělejte opatření, aby se vám vždy zobrazovaly v doručené poště. Ze zkušenosti víme, že spoustu podnájemníků je poctivých a jen jim e-mail s přílohou spadl do spamu, takže nový evidenční list nezaregistrovali.
Stejně tak doporučujeme si uložit naše telefonní číslo. Všechny kontakty jednoduše stahujte přes QR kód:
Kromě ročního výročí vám nový evidenční list zasíláme například i ve chvíli, kdy dojde ke změně počtu podnájemníků na bytě, nahlásíte si trvalé bydliště a platby odpadů na adrese nemovitosti, nebo s již zmíněnou změnou výše nájmu či záloh.
Pokud se jedná o navýšení nájmu, které zasíláme před výročím smlouvy, vždy jej zasíláme s dostatečným předstihem, abyste se mohli v klidu rozmyslet, zda chcete či nechcete za těchto podmínek v nájmu dále pokračovat.
Při každé změně evidenčního listu, který je platný od následujícího měsíce nebo ode dne vystavení v evidenčním listu, doporučujeme provést také změnu trvalého příkazu ve vaší bance.