Jak bude probíhat vyúčtování mojí jistoty?
Na vyúčtování jistoty máme ze zákona 30 dní. My vám však chceme vaši zálohu vrátit co nejdříve, a tak se snažíme, abychom vše zvládli už během tří pracovních dnů od vašeho odstěhování.
Ve vyúčtování jistoty se odrazí všechny náklady, které byly spojené s řešením nedostatků odhalených při vašem odstěhování. Může to být špatná nebo žádná výmalba (tedy náklady za nové malování podle m2), špatný nebo žádný úklid, poškození, které nebylo nijak řešeno nebo špatně řešeno, nefunkčnost spotřebičů v bytě apod.
Všechny tyto nedostatky jsou vyčteny z předávacích protokolů a fotografií, které byly pořízeny při převzetí a následném předání nemovitosti novému podnájemníkovi. Nejlepší radou je řešit veškeré poškození IHNED a na předání bytu se skutečně dopředu připravit.
V případě, že by nějaké poškození bylo ještě možné zpětně nahlásit na pojišťovnu, můžeme se o to pokusit a získat tak pro vás alespoň část vašich peněz zpět. Potřebovat však budeme o to větší spolupráci z vaší strany, protože v dané nemovitosti již nebydlíte.
Ze složené jistoty mohou být odečteny všechny nedoplatky vzniklé vyúčtováním energií, špatných plateb nájemného a již zmíněné opravy poškození za dobu vašeho bydlení.